היום בשעות אח״הצ הגעתי לעבור בדיקת ראייה לחידוש רשיון נהיגה טופלתי על ידי הגב׳ עירית אילוז פשוט ״חבל על הזמן״ שירות 10 בסבר פנים מכובד ,בסבלנות, ובנימוס ראוי לשבח ! כל הכבוד! לעובדת ולרשת שמעסיקה עובדים כאלה ! אין מילים .תודה רבה!!! 19/03/2012 21:22:42