לעמוד של הגרה
בזכות מנהלת הסניף לאה נעים וכדאי להיכנס לחנות. היא תמיד שמחה לעזור ולשרת את הלקוחות.. 03/09/2018 15:55:18
הוסיפו את חוות דעתכם:
* על התגובה/ביקורת להיות עניינית ובשפה מכובדת. תגובות לא ענייניות ובשפה ירודה תימחקנה.
ביקורות/תגובות אודות החנות