היום רכשתי באמצעות כרטיס מתנה לחנות ורדינון.סך של 200₪.רוצים לדעת מה יכולתי לקחת בסכום הנ"ל?.2-מגבות פנים.ולא יותר מזה.חברת ורדינון .אתם יותר מידי יקרנים.הסחורה שלכם כמעט שווה לסחורה בשוק רמלה לוד.תתביישו לכם.אין לכם טיפה התחשבות באדם.העיקר למלא את הכיס שלכם במיליונים ע"ח אנשים שאין להם.יום יבוא וזה יגמר לכם.תתחילו לקבץ נדבות ברחוב.בושה שיש כמוכם במדינה הזו. 22/12/2021 10:43:46