מזמן לא נהניתי כל כך בבית קפה. הקפה מצויין, האוכל טרי, העוגות טעימות להפליא. והשירות...... יוצא מן הכלל. אדיבים, מנומסים. פעם ראשונה שאנו כאן ונחזור שוב למרות שאנחנו לא מהסביבה. מומלץ בחום לכל מי שמבין. בית קפה בליגה אחת יותר מהרבה אחרים. 17/07/2008 10:03:51